GOTLAND!!

hej hallå nu har vi varit på Gotland i två dagar vi bor i Lindas(Louises komips) och hennes familjs landställe.
Dem har en lägenhet på Snäck. Det är jätte fin utsikt över havet och så, det finns en pool på taket där jag
har tillbringat det mesta av min tid i =) det finns oxå en tennis bana eller två?
Idag har vi varit vid ringmuren och innanför, vi skulle hitta en te affär.
Sedan var vi och handlade lite på coop.
och så har vi badat såklart=)!
sen åt vi middag och kollade lite på tv "c/o segermyr" haha

Apropå ingenting så var jag ju på tandställningsstället (Eastmans institutet) och min tandställningsläkare berättade att jag sk få ta bort min tandställning JIPPI och nu är det bara 15 dagar kvar tills det tas bort LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!
Jaja nu ska jag sova!
Gotlänska hälsningar haha puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0