Torsdag,Gotland

Hej!
Igår så vaknade jag typ klockan tio och åt frukost på balkongen sedan gick vi upp tilll poolen eftersom det var varmt=)
Vi badade i några timmar sedan gick vi ner till lägenheten och åt lunch.
Sen cyklade vi till marknaden innanför ringmuren,där hittade jag ett jätte fint armband som jag köpte.(den var jätte billigt den kostade typbar 70 spänn)!
Sen gick vi och letade efter en bokhandel som vi sedan hittade där sofie och pappa körte varsin bok.
När vi skulle gå tillbaka till cyklarna gick vi in i dondonna (affär) och tittade, där hittade sofie en jätte fin väska=)
När vi kom hem lagade vi middag och sedan åt.
Jag ville gå och bada i poolen så Pappa och jag gick och badade en stund.
Sen kollade vi på "Morden i midsommer".
Efter det så gick Mamma och Pappa och lade sig, Sofie in på vårt rum och jag tittade på "sex and the city".
Det var allt=)
KRAM Bella.

mitt nya armband!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0