söndag redan

Hejjhej detta är en genomgång av de sena ste tre dagarna enjoy=)

Fredag: Gick i skolan från 08.30 till 15.20 efter skolan åkte jag och Frida hem till henne en stund och sedan till solna shoppade;)
Jag köpte inte så mkt bara Mascara, Ögonfrans böjare och puder borste och frida köpte typ ett par örhängen som var jätte söta. Sedan åkte hon hem till sig och jag hem till mig och jag åt middag och sedan kollade på tv.
Lördag: Gick upp typ 5 över 7 och åt frukost och packade bilen och sedan åkte jag och pappa till Östhammar och spelade hockey cup med killarna och Olivia så klart!=)
Vi kom trea och sedan åkte vi hem och var hemma klockan 20.30
Söndag: Jävligt mkt träningsvärk i benen!!!!!
Väktes kl10 och var tvungen att plugga för jag har Matte prov på Tisdag=(
Nu sitter jag fraför datorn och lyssnar på spotify"Dynamite" Taio Cruz och äter hem gjord jordgubbs glass MUMS!

Övrigt: Har studie dag imorron oh yeah och ska plugga not oh yeah hör av mig
Kram everyone;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0