let's dance

tjoo yall
idag var sista dan av year level day.
kan inte skolan vara yld alltid det är ju typ som fritids=)
jaja jag och lisa skulle åka hem ifrån där vi varit och skulle åka tunnelbana och först hittade vi inte eftersom ingen av oss har så bra lokalsinne haha och filip och oscar följde fter oss för dem trodde att vi visste var tunnelbanan var och det var ju inte så lyckat.
sen skulle vi åka till brommaplan med tunnelbana som vi tillslut hittade och då gick jag och lisa påfel tunnelbana och fick gå av den och gå på den som oscar och filip satt på och dem typ bara skrattade åt oss (lite pinsamt)haha.
nu sitter jag, mamma och sofie och kollar på let's dance och äter glass mysigt!
och vem är figge där vet ej vem han är!
nu ska jag fortsätta och kolla på let's dance .juste mamma har gjort klart min tubsjal den blev jätte fin.
(och harry potter äger ändå. oscar och filip)haha
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0