drömmar

när allt slit ger resultat när du blir så lycklig att du bara vill skrika när de förstår hur viktigt det är för mig hur de blir så glada för min skull! världens bästa! saknar dig li som är i turkiet kom hem snart till kalla sverige med as mkt snö!:)
hockeyn är mitt liv min största kärlek!<3 jag tror ingen annan kan förstå hur jag känner för den, många kan säkert inte ens förstå hur man kan känna så för en sport men det är ju faktiskt inte bara en sport det är en livsstil! nåt man ger hela sitt hjärta till och kämpar för att en dag lyckas nå sitt mål. den gör mig så besviken ibland men det är mest på mig själv då! ledsen att ni var tvugna att stå ut med mitt lilla kärleks inlägg men nu kanske alla förstår!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0