Sjuk😢

Hej allihopa sorry för att jag inte har bloggat på ett tag men men, jag har varit borta från skolan nu i 4 dagar för jag är jätte förkyld😢 jag ska försöka palla mig till skolan imorgon fast jag ska inte vara med på gympan. Jag är egentligen fortfarande sjuk och känner mig inte alls pigg, har världens hosta just nu:(
Det är väldigt många som är sjuka nu och Julia är både förkyld och magsjuk stackarn, tur att jag " bara" är förkyld.
Har inte heller kunnat träna på hela veckan men i lördags så spelade vi match mot ormsta/segeltorp och även fast vi inte gjorde någon toppen match och halva laget var sjuka så kämpade vi oss igenom de och vann med 3-2 starkt kämpat tjejer!
Nu ska jag sova så jag kan gå till skolan imorgon puss Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0