Trött!

tja tja bloggen, igår var det match mot ormsta/segeltorp och eftersom jag har varit sjuk så fick jag inte spela eftersom jag fortfarande inte är helt frisk=( Men vi vann iallafall med 2-3! Tyvär så gjorde humlan illa sig i nacken och var tvungen att åka till akuten, som tur är så var det iget farligt utan det var "bara" muskeln så hon måste vila i en vecka. Idag var det match igen mot linden och jag fick fortfarnde inte spela( det suger att sitta på läktaren och inte få spela) men vi vann med 1-5!!! hurra hurra hurra hurra!=) imorgon är det skola igen och på tisdag är det Alla hjärtans dag=) På vägen hem från linden så sov jag så himla skönt asså och om 17 min börjar kontoret JIPPI Kramisar från Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0