Mycket på gång

 
Idag var jag, Julia,Sofie och mamma och kollade på balklänningar inför vår bal som är en årlig tradition i vår skola. tyvärr hittade inte jag nåt riktigt fint som jag fastnade för men Julia hittade en jätte fin gul klänning!
Jag funderar bara på om jag ska låna Loppans klänning och fixa värsta skorna till...
De senaste veckorna har det varit mycket på gång med nationella prov hit och dit. Idag var det Engelska. Nu är det bara 1 franska NP, 1 ENG NP och sen 1 matte NP så snart är jag fri från det!!
Det känns helt sjukt att om cirka 6 veckor går jag ut Nian, börjar få lite panik och ångest:/
Hockeyn är fortfarande i full gång men eftersom jag nu har lyckats få bihåleinflammation två ggr på raden så har jag inte tränat på cirka 2 veckor, FY FAN!'
Längtar så efter att det ska bli lite varmt så att vår skorna kan komma fram och man slipper den lite tjockare jackan!
Men jag är väl inte direkt den första som skriver att de vill ha sommar:)
I svenskan just nu så ska vi spela in när jag och julia pratar minnen från skolan och framtiden, ska bli skit svårt men det kmr bli svårt att komma ihåg alla våra fantastiska minnen tillsammans, jag kmr inte kunna överleva utan er nästa år när ni inte är vid min sida varenda sekund och stöttar.
Saknar alla hockey kompisar som jag inte har sett på länge nu!See you soon babes.
Sofie har opererat knät nu oxå, stackarn men det är en bra sak eftersom ohn förmodligen kmr kunna använda knät utan att det gör jätte ont som det gjorde förut.
Love you
 
Love Y'all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0